وان الکتریک

وان الکتریک

شرکت پیشگامان علم الکترونیک مجری و طراح سیستم های حفاظتی و نظارتی و برق ساختمانی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 953
  • بازدید دیروز : 285
  • بازدید کل : 644304

نیاز نصب دوربین مداربسته در مدارس


نیاز نصب دوربین مداربسته در مدارس چیست ؟

در این مطلب می خواهیم به جنبه های مثبت و منفی نیاز نصب دوربین مداربسته در مدارس بپردازیم .

نصب دوربین مداربسته در مدارس برمی گردد به همان خاطره ی تلخ تنیبه نا متعارفی که یک معلم با دانش آموز خود داشت و به سبب همین رفتارغیر اخلاقی وانسانی وافزایش نگرانی های والدین در مورد رفتار معلمان با فرزندانشان سبب شد تا در مدارس نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدامات جدی و اجرایی صورت گیرد و پس از مدتی استفاده از دوربین مداربسته در تمامی مدارس کل کشور قانونی شد.حال عده ای با نصب آن موافق اند در حالیکه عده ای هم مخالف اند با پرداختن به جنبه های مثبت و منفی نصب دوربین مداربسته در آخربا شما یک نتیجه گیری خواهیم داشت .

مطالب مرتبط: خبر مجوز نصب دوربین مدار بسته در سایت تابناک

در صورتیکه هدف حفظ و نگهداری تجهیزات و ساختمان مدارس باشد هدفی بسیار ارزشمند است اما در صورتیکه هدف نظارت و بر رفتار معلمین و دانش آموزان باشد کار پسندیده و جالبی نیست.

عده ای براین عقیده هستند که به جای استفاده از دوربین مداربسته در مدارس درانتخاب اولیه سخت گیری های لازم و آموزش ها و مهارت های رفتاری با دانش آموزان به معلمین آموزش داده شود تا نیازی به استفاده از دوربین مداربسته در مدارس نباشد.استفاده از دوربین های مداربسته در بخش آموزشی آن چنان هم تاثیر گذار نبوده چون برخی از معلمین نسبت به این مسئله حس استرس و نا امنی دارند.اما در صورتیکه جنبه های امنیتی مطرح باشد بیشتر کاربرد دارد. و بهتر است به جای صرف این هزینه ها برای استفاده از دوربین های مداربسته بهتر است که بیشتر به جنبه های آموزشی پرداخته شود.

جنبه های مثبت نصب دوربین مداربسته درمدارس

اما از جهاتی هم نصب دوربین مداربسته مفید است آن هم این که آنها می آموزند که درست است که در اینجا دوربین مداربسته ناظر اعمال آنهاست اما همیشه وهمیشه خدا ناظر بر تمامی اعمال ما است.

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1203

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قم , خیابان انقلاب , کوچه 41 پلاک 15

اطلاعات و دانش رمز پیروزیست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما