وان الکتریک

وان الکتریک

شرکت پیشگامان علم الکترونیک مجری و طراح سیستم های حفاظتی و نظارتی و برق ساختمانی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 213
  • بازدید دیروز : 682
  • بازدید کل : 652610

اطلاعات کامل در مورد آیفون تصویری کوماکس کره و کامکث چین


اطلاعات کامل در مورد آیفون تصویری کوماکس کره و کامکث چین

بررسی و تفاوت بین دو آیفون تصویری کوماکس کره ای و کامکث چینی

شاید برای خیلی از مصرف کنندگان این سوال همیشه وجود داشته باشد که چه تفاوتی بین برند آیفون تصویری کوماکس و برند آیفون تصویری کامکث وجود دارد و در بیشتر اوقات در در زمان به مشکل خوردن این برندها بدلیل اینکه در خیلی از مواقع ساکنین ساختمان های نوساز از محل خریداری شده آیفون بی خبر هستند و دسترسی به فاکتور خرید آن هم ندارند بنابراین مجبورند با افراد متفاوتی جهت رفع خرابی تماس بگیرند که در بیشتر اوقات هم بدلیل اینکه بسیاری از این افراد به صورت غیر تخصصی در حال فعالیت هستند عیب جدیدی به مشکل قبلی اضافه و آنرا رها میکنند.

بررسی تفاوت بین آیفون کوماکس کره و کامکث چین

یکی از برندهایی که از لحاظ کیفیت همیشه یکی از بهترین سیستمهای آیفون های تصویری به شمار میرود کوماکس ساخت کشور کره جنوبی است. این برند که سالهاست از معروفترین برند های بازار ایران به شمار میرود و جزء اولین محصولات آیفون تصویری در ایران به شمار میرود و در بیشتر نقاط دنیا نمایندگی های فروش و خدمات دارد، در ایران نیز با گارانتی شرکت ایران کوماکس بفروش میرسد و خدمات آن تحت نظر این شرکت انجام میشود.

معضلی به نام وجود آیفون تصویری کوماکس کره ای و چینی در بازار

در درجه اول یکی از بزرگترین مشکلاتی که همیشه در ایران مصرف کنندگان با آن دست به گریبان هستند وجود یک برند معتبر خارجی و معروف شدن آن در بازار سپس معادل چینی آن و سوء استفاده از نام آن برند خارجی با کیفیت های پایین و قیمتهای کذایی است. مسئله ای که به علت عدم وجود سیستم نظارتی منسجم و بدتر از همه متاسفانه عدم رعایت حقوق مشتری و اطلاع رسانی دروغ و غلط به مشتری بوسیله برخی از فروشندگان و سودجویی آنها از اطلاعات کم مشتری اتفاق میافتد و منتهی به از دست دادن اعتماد مشتری به بازار فروش کالا میشود. وضعیت بدی که تقریبا در بیشتر اصناف در ایران رایج است. هر چند که بخشی از این مشکل به خود شرکت واردکننده و اطلاع رسانی کم یا نادرست آن شرکت در جلوگیری از اتفاقات برمیگردد.

حال در ادامه نگاهی داریم به دو برند آیفون تصویری که تقریبا خیلی شبیه به هم تلفظ میشوند.

COMMAX و CAMAX

همانطور که در بالا ذکر شد برند آیفون تصویری کوماکس اصلی که کشور سازنده آن کره جنوبی میباشد و با گارانتی ایران کوماکس سالهاست که در بازار ایران حضور دارد و فعالیت میکند. در حال حاضر یک یا دو شرکت دیگر نیز محصولات شرکت کوماکس را به صورت بسیار محدود وارد ایران میکنند و به فروش میرسانند که در هر صورت معتبرترین محصول آیفون تصویری کوماکس در ایران با گارانتی ایران کوماکس در بازار عرضه میشود.

و اما برند کامکث که بسیار شبیه به کوماکس تلفظ میشود و در بسیاری موارد بعضی فروشندگان این دو برند را تعمدا به جای یکدیگر میفروشند ، محصولی با تکنولوژی کشور هنگ کنگ است (طبق گفته مالکان این شرکت در ایران) که محصولاتی شبیه به محصولات کوماکس را به بازار عرضه میکند. محصولات آیفون تصویری کامکث مزیتی نسبت به برند کوماکس دارند که نوع چینی آن در بازار وجود ندارد و از آنجایی که این محصولات در ایران اسمبل میشوند و این برند در ایران ثبت شده است امکان کپی و فروش چینی آن در بازار وجود ندارد.

مطلب بسیار مهمی که مصرف کنندگان باید به آن توجه کنند این است که در درجه اول در صورت نیاز به هرگونه خدمات از اصلی بودن محصول مطمئن شوند و به شرکت اصلی آن جهت خدمات مراجعه کنند.

همچنین نکته مثبت و قابل توجه این است که بیشتر این شرکت ها خدمات در محل به مشتریان خود جهت رفع خرابی ارائه میدهند. ولی در بعضی از موارد مشاهده شده که پس از تماس جهت خدمات و ارائه سرویس از طرف شرکت مربوطه مشخص شده که محصول یا چینی فاقد گارانتی یا برندی مشابه است که خدمات به عهده شرکت دیگری است.

  انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1382

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قم , خیابان انقلاب , کوچه 41 پلاک 15

اطلاعات و دانش رمز پیروزیست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما