وان الکتریک

وان الکتریک

شرکت پیشگامان علم الکترونیک مجری و طراح سیستم های حفاظتی و نظارتی و برق ساختمانی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 794
  • بازدید دیروز : 285
  • بازدید کل : 644145

نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس


نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس

با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس یک فضای ایمن را برای دانش آموزان فراهم نمود در این بخش قصد داریم به علل نصب دوربین در مدارس بپردازیم.

همانطور که در خانه آرامش و امنیت برقرار است در مدارس هم بایستی فضای امن و آرام حاکم باشد تا در فضایی کاملا ایمن و آموزشی معلمین و دانش آموزان به تحصیل بپردازند.حال وجود یک سیستم نظارتی در مدارس برای رسیدن به این هدف بسیارمثمرثمر می تواند باشد.

 

عواملی هستند که دست به دست هم می دهند تا با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس این رفاه و ایمنی هم برای معلمین وجود داشته باشد و هم برای دانش آموزان

حال به مواردی که در ایجاد حس نامنی در محیط مدارس دخیلند می پردازیم تا با استفاده از آنها ازاین نگرانی ها کاسته شود و در عوض به امنیت آنها افزوده شود و بدین وسیله با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس بتوانیم بازده آموزشی را افزایش دهیم.

در ابتدا به عواملی که موجب ناامنی می شوند می پردازیم :

مثلا نگرانی های که در مورد اموال شخصی و جمعی وجود دارد با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس به خوبی می توان این اطمینان را برای افراد حاصل نمود.مثلا با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس این دغدغه ی نگهداری از وسایل شخصی مثل ماشین برای معلمین بسیار کم خواهد شد و انها با آسودگی خاطر به تحصیل و تربیت دانش آموزان خواهد پرداخت .در مدارس گاهی نیاز به بررسی ورود و خروج دانش آموزان وجود دارد. همچنین بررسی حضور به موقع آنها در صفوف نظم آرایی و کلاس که قبلا روال براین بود که شخصی ناظر مستقیم عبور و مرور دانش آموزان وافراد باشد.اما با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس این دغدغه هم بسیار کاهش یافته و ضمن اینکه به جای اتلاف نیروی انسانی به موارد کاربردی تر وامور ضروری تر پرداخته شود. و دیگر نیازی به کنترل دائم دانش آموزان نمی باشد.

از طرفی با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس ازاموال عمومی و شخصی به خوبی مراقبت و حفاظت می شود .و همچنین با نصب دوربین مداربسته امنیتی در مدارس در صورتیکه خطری دانش آموزی را تهدید کند به سرعت می شود از آن جلوگیر ی کرد.

مبحث بعدی ما در ارتباط با دوربین مداربسته می باشد حتما بخش دوربین مداربسته را دنبال کنید …

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1211

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قم , خیابان انقلاب , کوچه 41 پلاک 15

اطلاعات و دانش رمز پیروزیست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما