وان الکتریک

وان الکتریک

شرکت پیشگامان علم الکترونیک مجری و طراح سیستم های حفاظتی و نظارتی و برق ساختمانی

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 980
  • بازدید کل : 644365

سبد گردانی در بورس چیست ؟


سبد گردانی در بورس چیست ؟

سبد‌گردانی در بورس :

وقتی فردی مجرب و کارشناس در امر سرمایه گذاری بر اساس ویژگی ها، سطح ریسک کردن و میزان سرمایه برایتان سبدی مناسب را تشکیل می دهد و بر آن نظارت می کند سبدگردانی اتفاق می افتد

سبد گردان شخصی است که طی قراردادی که با افراد میبندد در ازای خرید و فروش صحیح سهام ها در صدی از سود کسب شده را به عنوان کارمزد بر میدارد 

به عبارتی دیگر شخص یا اشخاصی دیگر سبد یا پرتفوی شما را می گردانند تا سود مناسبی به شما بدهد.

همانطور که از نام سبدگردان مشخص است مالکیت کامل متعلق به شخص سرمایه‌گذار است و شخص سبدگردان باید خرید و فروش سهام برای مالک را به عهده داشته باشد.

 

چه کسی سبدگردانی میکند؟

 

در فرایند سبدگردانی یک فرد با تجربه و یک تیم تحلیل گر همه در حال بررسی سهام ها هستند و برای شما بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و سود دهی بیشتر را انتخاب میکنند. تصمیمات ضروری برای رشد این سبد و افزایش ارزش آن از طرف مدیر گرفته می شود که بر اساس تغییرات عوامل موثر بر سرمایه گذاری می باشد.

 

این که سبد شما طوری چیده شده باشد که مملو دارایی های سودده و ارزشمند باشد، در بورس اهمیت زیادی دارد و برای همین است که سبدگردانی طرفداران زیادی دارند.

 

مزایای سبدگردانی

استفاده از توان و تخصص یک مدیر سبد و مشورت های تیم مدیریتی سبدگران مزیتی بسیار عالی می باشد. در بورس تجربه عاملی مهم است و یک سبدگران مجرب می تواند سرمایه شما را چندین برابر کند و ریسک معاملات شما را کاهش دهد.

 در سبدگرانی مالک مستقیم، خود شما هستید یعنی سهام و سایر دارایی ها به نام خود شما خریده یا فروحته می شود اما مدیریت آن بر عهده سبدگردان است.

 

معایب سبدگرانی

عیبی که سبدگردانی دارد این است که اگر سبدگردانی را انتخاب کنید که کارش را بلد نباشد، شما حتما متحمل ضرر خواهید شد. یادتان باشد که حتما سبدگردانی حرفه ای و مجرب را انتخاب کنید و پیش از انتخاب، حتما سابقه و اعتبار آن را بررسی کنید.

 

  انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 895

برچسب های مهم

قم , خیابان انقلاب , کوچه 41 پلاک 15

اطلاعات و دانش رمز پیروزیست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما